Friday, May 13, 2005

[網友分享]一見到教會入面o的死人頭就打晒冷顫.

[網友分享]一見到教會入面o的死人頭就打晒冷顫.
------------------------------------------
網友: sean
來源: 留言版

我係一個基督佬,唔虔誠但明白聖經講乜o既基督佬.
我一見到教會入面o的死人頭就打晒冷顫,"感謝神"--一句聽到骨痺又冇意義o既
說話. 喂,夠羌出黎俾我見下丫! 但一講呢句又有 X家拎話我試探.
"做乜唔返團契呀?偷懶呀?". 我心諗:唔返關你春事!

生存咁耐又要感謝神, 釘o左又要感謝神,生仔又要感謝神,生仔關佢Q事,
你係索女你想生我同你生夠12打好未?
好明顯寫聖經條友係個好聰明o既變態佬.一句只要信不要怕,
世界就剩係得阿當夏娃,同佢地"統治"o既動物.
頂你個肺,呢條友o既惡作劇可能2000年後(未絕種的話)都仲有成班人信!!
------------------------------------------

0 Comments:

Post a Comment

<< Home